در جستجوی اژدها


جهان اطلاعات

جدیدترین مطالب علمی، فناوری وکاربردی جهان


جمعه های خود را چگونه می‌گذرانید؟ به پارک می‌روید؟ سینما را ترجیح می‌دهید؟ بعد از ظهر آرامی را کنار خانواده سپری می‌کنید؟ شاید بد نباشد برای یک روز هم که شده از کامپیوتر و گجت های خود دل بکنید و چشم بر روی زیبایی های زندگی بگشایید.

جملات بالا، حرف هایی درست و منطقی بود؛ حرف هایی که معمولا انتظار شنیدن آن را از بابابزرگ هایمان داریم. اما دوره زمانه عوض شده است. من به گجتم عشق می‌ورزم، شما چطور؟ لذت بازی کردن در یک روز تعطیل، بدون هیچگونه استرس و دغدغه ای را ما گیک ها به خوبی درک می‌کنیم. پس گجت های خود را آماده کنید تا با هیجان انگیز ترین بازی های هفته، لحظات خوشی را سپری کنیم.


Robo5

robo5.jpg

یک بازی فکری که به لطف سبک متفاوتش، شما را تا ساعت ها درگیر خود خواهد کرد. در این بازی باید به ربات دوست داشتنی قصه کمک کنید تا از آزمایشگاهی که در آن محبوس شده است، رهایی پیدا کند. برای فرار باید از جعبه هایی که بر روی هم چیده اند بالا روید، اما همه چیز به این سادگی نیست، چرا که جا به جایی جعبه و چینش آن ها نیاز به اندکی تفکر است. گرافیک بازی به صورت ۳ بعدی است که آن را تا حدودی نسبت به سایر بازی های فکری متمایز می کند.

قیمت : رایگان برای اندروید - ۰.۹۹ دلار برای آی او اس / دانلود از کافه بازار برای اندروید ( با حجم ۳۵ مگابایت ) - دانلود از اپ استور برای آیفون و آیپد ( با حجم ۴۱ مگابایت )

Toy Story: Smash it

toy-story.jpg

همه ما با انیمیشن «داستان اسباب بازی» خاطرات بسیاری داریم. اکنون دیزنی، شخصیت های دوست داشتنی این کارتون را وارد دنیای گجت ها کرده است. در این بازی که سبک پازل های فکری را دارد، باید در نقش « باز » ظاهر شده و با پرتاب توپ و خراب کردن قلعه عروسک های خبیث، راه خود را به مراحل بعدی باز نمایید.

قیمت : ۰.۹۹ دلار / دانلود از گوگل پلی برای اندروید ( با حجم ۳۷ مگابایت ) - دانلود از اپ استور برای آیفون و آیپد ( با حجم ۴۸ مگابایت )

Dungeon Hunter 3

dungeon.jpg

در شرایطی که شیاطین یکبار دیگر به سرزمین های مقدس نفوذ کرده اند، تمام امید ها به شما و قهرمانان دیگر است تا مردم خود را نجات دهید. شمشیر ها را برداشته و به جنگ با اژدها و دیگر نیروهای اهریمنی بروید. در این بازی، که ساخت کمپانی Gameloft است، شخصیت خود و قابلیت های جنگیش را انتخاب کرده و ظاهر آن را مطابق با سلیقه خود در آورید. مراحل را پشت سر بگذارید و به قدرت خود اضافه کنید، چرا که آتش اژدها را هر کسی نمیتواند تحمل کند.

قیمت : رایگان / دانلود از کافه بازار برای اندروید ( با حجم ۴۷۰ مگابایت ) - دانلود از اپ استور برای آیفون و آیپد ( با حجم ۴۶۶ مگابایت )



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در 12 اسفند 1391برچسب:,| ساعت 21:35| توسط حسین رستمی زاده|















قالب جدید وبلاگ پيچك دات نت